بررسي ماشين لباسشويي دوو 8 كيلويي كاريزما DWK-CH840،قيمت ماشين لباسشويي دوو 8 كيلويي كاريزما DWK-CH840،خريد ماشين لباسشويي دوو 8 كيلويي كاريزما DWK-CH840،گارانتي ماشين لباسشويي دوو 8 كيلويي كاريزما DWK-CH840،ماشين لباسشويي دوو 8 كيلويي كاريزما DWK-CH840،ماشين لباسشويي دوو 8 كيلويي كاريزما بررسي ماشين لباسشويي دوو 8 كيلويي كاريزما DWK-CH840،قيمت ماشين لباسشويي دوو 8 كيلويي كاريزما DWK-CH840،خريد ماشين لباسشويي دوو 8 كيلويي كاريزما DWK-CH840،گارانتي ماشين لباسشويي دوو 8 كيلويي كاريزما DWK-CH840،ماشين لباسشويي دوو 8 كيلويي كاريزما DWK-CH840،ماشين لباسشويي دوو 8 كيلويي كاريزما

لوازم خانگی

ماشين لباسشويي دوو 8 كيلويي كاريزما DWK-CH840

برند دوو

·       شركت دوو شركتي خوشه اي در كره جنوبي است كه در سال 1967 تاسيس شد و قبل از بحران مالي آسيا در سال 1997 بعد از هيونداي كره قدرتمند ترين برند آسيا بود.

·       دوو در ابتدا به توليدات پوشاك مشغول بود، پس از آن با افزايش دستمزد ها به صنعت الكترونيك، كشتي سازي، تسليهات، خودروسازي و استفاده از تكنولوژي هاي نوين در لوازم خانگي رو آورد.

·       برند الجي، سامسونگ و دوو را مي توان سه غول كره اي بازار لوازم خانگي ايران دانست كه سخت با يكديگر در حال رقابت هستند و كيفيتي بسيار نزديك به هم دارند.

·       در ادامه مطالب با اعتماد كالا همراه باشيد تا خريدي راحت و مطمئن را تجربه كنيد .

 

 

 

معرفي ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 8 كيلويي مدل DWK-CH840S

ماشين لباسشويي يكي از لوازم مهم و ضروري براي هر خانواده محسوب مي شود. اگر خانواده بزرگي داريد و لباس هاي زيادي براي شستن، ماشين لباسشويي بهترين گزينه براي شستن لباس هاي شماست. معمولا لباسشويي ها به دو دسته كلي درب از بالا و درب از جلو تقسيم مي شوند كه ماشين لباسشويي درب از جلو انرژي كمتري به نسبت درب از بالا مصرف مي كند. ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 8 كيلويي مدل DWK-CH840S يكي از ماشين لباسشويي هاي سري كاريزما درب از جلو برند دوو است.  محفظه شستشوي زمردي دستگاه مانع سايش بيش از حد الياف لباس در زمان شستشو مي شود و شستشوي بهتري را براي شما به ارمغان مي آرود. براي ماشين لباسشويي دوو 15 برنامه شستشو در نظر گرفته شده كه هر كدام داراي قابليت هاي منحصر به فرد خود مي باشد.

 

 

ساير ويژگي هاي ماشين لباسشويي دوو سري كاريزما 8 كيلويي مدل DWK-CH840S

موتور لباسشويي از نوع يونيورسال بهبود يافته است كه سرعت چرخش آن 1000 دور در دقيقه و ظرفيت ديگ آن 8 كيلو گرم مي باشد. برنامه شستشوي سريع يكي ديگر از برنامه هاي لباسشويي دوو است كه در مدت زمان كم 19 دقيقه مي تواند لباس ها را شستشو دهد. شما با استفاده از سيستم شستشوي تاخيري مي توانيد زمان شسته شدن لابس ها را به تاخير بيندازيد و در زمان دلخواه خود آن را تنظيم كنيد. براي ماشين لباسشويي دوو فناوري پيشرفته بخارشوي در نظر گرفته شده كه قابليت شستن لباس ها با بخار را دارد و از چروك شدن بيش از حد لباس ها جلوگيري مي كند. فناوري نانو سيلور (Nano Silver) تعبيه شده در اين مدل ماشين لباسشويي باعث از بين بردن بوي نامطبوع و باكتري هاي موجود در لباس ها مي شود.

 

 

 استفاده از هيتر سراميكي

در محصولات قديمي از هيترهاي فلزي استفاده م‌ شد. اين نوع هيترها  به‌گونه‌اي بودند كه موجب چسبيدن جرم و رسوب به خود مي‌شدند؛ امروزه با وجود هيتر سراميكي، رسوبات به اين هيترها جذب نخواهند شد.

 

 

نوع موتور ماشين لباسشويي

ماشين لباسشويي كاريزما دوو DWK-CH840S دوو از نسل جديد موتورهاي دايركت درايو با چرخش 1400 دور در دقيقه بهره مي برد.

موتور Direct Drive مستقيما به ديگ متصل شده و آن را حركت داده، لرزش و صداي دستگاه را پايين آورده و عمر ماشين لباسشويي را بيشتر مي كند.

از سويي ديگر با حذف تسمه و تجهيزات جانبي، علاوه بر كاهش انرژي مصرفي، فضاي داخلي ماشين لباسشويي بيشتر شده و در نتيجه مي توان ظرفيت ماشين لباسشويي و ديگ آن را نيز افزايش داد.

ماشين لباسشويي كاريزما دووCH840S ، كه جزء لباسشويي هايي با موتورهاي بدون تسمه يا همان دايركت درايو است داراي مزاياي مختلفي مي باشد، از جمله:

·       بهبود راندمان موتور با حذف تسمه

·       كاهش لرزش لباسشويي باتوجه به بالانس شدن وزن موتور

·       با توجه به قطر زياد سيم پيچ و جريان مستقيم DC احتمال خرابي اين موتورها بسيار كم است.

 

 

 

بهره مندي از فناوري نانو سيلور

وجود فناوري نانوسيلور در ماشين هاي لباسشويي موجب از بين بردن بيش از ۶۵۰ نوع باكتري مختلف است.

اين تكنولوژي در ماشين لباسشويي حدود ۴۰۰ ميليارد يون نقره را هنگام شستشو آزاد نموده و به اين ترتيب خاصيت استريل كنندگي آن ۹۹ درصد است.

جالب است بدانيد كه اين خاصيت ضد باكتري تا ۳۰ روز پس از شستشو در لباس باقي مي ‌ماند.

 

 

رتبه مصرف انرژي

اين لباسشويي بسيار كم مصرف است و رتبه مصرف انرژي آن (%35-) +++A است كه در جلوگيري از اتلاف مصرف انرژي تاثير زيادي دارد و از نظر اقتصادي هم بسيار با صرفه است.

 

قابليت هاي موثر در قيمت ماشين لباسشويي كاريزما دوو CH840 :

قيمت ماشين لباسشويي 840 دوو كاريزما گيربكسي ميتوانست از اين هم كمتر باشد به شرطي كه قابليت بخارشوي نبود . قابليت بخارشوي اين محصول لباس هاي شما را تازه نگه ميدارد و ميتواند لباس هاي شما را ضدعفوني كند . اين محصول داراي تكنولوژي نانوسيلور است كه به كمك نقره اي كه داخل دستگاه است لباس ها را باكتري ضدايي ميكند . ماشين لباسشويي دوو 840 داراي 15 برنامه شستشوي ميباشد كه واقعا در اين رنج قيمت مناسب است و ميتواند نياز هاي شما را به راحتي برطرف كند . مهم ترين برنامه ها به شرح زير است .

·       بخارشوي

·       شستشوي سريع 19 دقيقه اي 

·       پيش شستشوي 

·       شستشوي اقتصادي

·       آبكشي و خشك كن

·       شستشوي خودكار ديگ

·       لباس هاي پشمي 

·       لباس هاي كتان 

برنامه هاي كمكي ديگري هم اين دستگاه دارد كه عبارتند از سيستم ضد چروك و اتوكشي آسان كه ميتواند براي شما بسيار كاربردي باشد . در كل ماشين لباسشويي دوو 8 كيلويي كاريزما DWK-CH840 عملكرد خوبي در بخش قابليت هاي كاربردي دارد و با توجه به قيمت آن ميتواند ارزش خريد اين دستگاه را بالا ببرد . 

 

 

امكانات و مشخصات به روز لباسشويي دوو

استفاده از فناوري روز براي الكترو موتور ها ي نسل دايركت درايو اينوتر براي كاهش حداكثري ميزان لرزش و صداي مزاحم

·       استفاده از هيتر سراميكي جهت كاهش مصرف انرژي و ميزان صدا

·       استفاده از بدنه مقاوم در برابر زنگ زدگي

·       امكان شستشوي سريع

·       امكان ايجاد تاخير در زمان شروع شستشو تا 24 ساعت

·       ظاهري بسيار زيبا در در تنوع مدل ها

·       برنامه شستشو هاي از پيش تعيين شده كاربردي و متنوع

·       امكان شستشو با بخار

·       امكان اضافه كردن البسه جا مانده به چرخه شستشو

·       امكان ذخيره تنظيمات دلخواه جهت شستشوي دلخواه

 

 

 

مزاياي ماشين هاي لباسشويي دوو از نظر مصرف كنندگان اين محصول:

·       استفاده از فناوري هاي نوين و كارآمد.

·       مصرف پايين.

·       پايين آوردن ميزان صدا و لرزش.

·       آسيب نزدن به الياف لباس.

·       طراحي زيبا.

·       بدنه مقاوم.

·       قيمت مناسب همراه با كيفيت بالا.

 

 

خدمات پس از فروش لباسشويي دوو چطوره؟

خدمات پس از فروش لباسشويي دوو را گروه انتخاب سرويس بر عهده دارد كه شركتي معتبر با خدمات رساني خوب مي باشد.

براي درخواست نصب يا تعمير يا آموزش نحوه استفاده از لباسشويي دوو و ارائه پيشنهادات و انتقادات با شماره 1699 هماهنگ شويد.

پس از تماس با كارشناسان گروه انتخاب سرويس راهنمايي و پيگيري لازم در خصوص درخواست شما انجام خواهد شد.

لباسشويي هاي دوو داراي 130 ماه گارانتي موتور و 24 ماه گارانتي كليه قطعات مي باشند.

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/8/18 ساعت: ۱۳ توسط:sahar :